4 Ekim 2009 Pazar

Nantes vs Cherbourg

Uzunca bi süre elimde The Flying Club Cup'tan Nantes vardı sadece. Sözlerinin bir kısmı taht kurmuştu yüreciğimde.

"well it's been a long time, long time now
since i've seen you smile
and i'll gamble away my fright
and i'll gamble away my time"

kısmıydı bu.

Gün geldi, albümün tamamını indirdim, dinlemeye koyuldum. 1, 3, 5... giderken şarkılar, bir anda başa döndü albüm zannettim. Sözleri bu albümde daha önce duydum sandım. Başa dönmemiş, ama ben de yanılmamışım. 11. şarkıymış Cherbourg, bir kaç dizesi albüm başa döndü sanmama sebep olmuş, ben müziğe dalmışken. O 1-2 mısra mı? Tam olarak şöyle ;

"well it's been a long time
since i've seen you smile
gambled away my fright
till the morning lights shine"

Durdum bi saniye, aradaki ufacık farkı hissettim sözlerdeki, sebepsiz yere gülümseme kondu suratıma, neyin gülümsemesiyse artık..

İşte böyle bir şekilde selamlaşıyor Nantes ve Cherbourg. Birinde "kaybedeceğim" derken, diğerinde "kaybettim" diyerek.. Dinleyenin suratında ise buruk bir gülümseme bırakarak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder